Kava sadržava puno antioksidansa. Više nego zeleni čaj.
"Riječ je o, bez dvojbe, sporom otrovu. Imam osamdeset četiri godine i još uvijek sam živ!" Poznati francuski filozof Voltaire pio je do 50 šalica kave dnevno.
Utjecaj na zdravlje
Znanstvenici su temeljem brojnih istraživanja potvrdili da pijenje od tri do pet šalica kave dnevno nema negativan utjecaj na zdravlje.
Redovito pijenje kave može pozitivno utjecati na sprječavanje dijabetesa tipa 2, Parkinsonove bolesti, Alzheimerove bolesti, ciroze jetara, astme, nastanka žučnog kamenca i različitih karcinoma.
Produktivnost i pamćenje
Kava povećava produktivnost i povoljno utječe na pamćenje. Poznato je istraživanje pokazalo da omogućuje bolje obavljanje poslova u kojima pamćenje igra važnu ulogu. S druge pak strane kava u pretjeranim količinama može izazvati probleme s nesanicom.
Antioksidansi
Kava štiti od brojnih bolesti zahvaljujući visokom sadržaju antioksidansa. Čak i zeleni čaj, koji je poznat kao bogat izvor antioksidansa, sadržava do pet puta manje antioksidansa nego kava. Antioksidansi štite organizam od procesa oksidacije koji pridonose nastanku karcinoma.